Akcesoria kelnerskie / hotelarskie

 

 
Akcesoria kelnerskie i hotelarskie to – obok kart menu – jedne z najbardziej znaczących elementów wyposażenia każdej restauracji. Bardzo ważne jest, by były one spójne z kartami, a także z resztą wystroju danego lokalu. Spójna identyfikacja pozytywnie wpłynie na rozpoznawalność Waszej restauracji czy hotelu, zwłaszcza jeśli posiadacie kilka punktów, na przykład w innych miastach. Akcesoria hotelowe i kelnerskie obejmują kilka przedmiotów, które naprawdę warto mieć w swojej restauracji. Akcesoria hotelarskie to między innymi segregatory (informatory hotelarskie) czy księgi gości, a akcesoria kelnerskie to notesy czy płatniki kelnerskie oraz tabliczki „rezerwacja” i „zdezynfekowano” – tak potrzebne w dzisiejszych czasach.

Akcesoria do restauracji – na co zwracać uwagę?

Elementy wyposażenia restauracji to nie tylko karty menu. Warto także, by restauracja posiadała notesy i płatniki kelnerskie, które estetycznie wyglądają. Zapisywanie przez kelnerów zamawianych pozycji na przypadkowych kartkach nie wygląda zachęcająco, a przyjmowanie płatności na talerzyku też nie jest zbyt dobrą opcją. Dlatego warto zaopatrzyć się w takie akcesoria kelnerskie, które nie tylko ułatwią pracę, ale także będą się dobrze prezentować.

Notes i płatnik kelnerski

Notes kelnerski służy kelnerowi do zapisywania zamówień. Jednak to nie najprostszy notesik, który możemy kupić w sklepie papierniczym. Warto, by notes kelnerski wykonany był z wysokiej jakości materiałów, by po prostu dobrze się prezentował i był wytrzymały. Dobrą opcją jest utrzymanie notesu kelnerskiego w takich samych kolorach, w jakich utrzymane jest menu. Wpłynie to na spójność tych elementów. Drobne detale, a mają znaczenie! Płatnik kelnerski natomiast to mała okładka lub płaska szkatułka, w których wręczany jest rachunek. Ten przedmiot także powinien nawiązywać do identyfikacji wizualnej – w końcu to kolejna wizytówka restauracji.

Akcesoria dla hoteli – informator i księga gości

Hotele także powinny dbać o spójną identyfikację wizualną, żeby wywrzeć dobre wrażenie na gościach. Jednym z przedmiotów, który często wpada w ręce gości, jest informator hotelowy. Warto, żeby był on wykonany z wysokiej jakości materiałów, a także był łatwy w dezynfekcji – z uwagi na jego częste wykorzystywanie. Poza pomocnymi treściami informator hotelowy powinien być także elegancki i estetyczny. Można umieścić na nim na przykład logo hotelu w postaci tłoczenia czy efektownego nadruku. Natomiast księga gości to także ciekawy dodatek, w którym Wasi goście mogą zostawić po sobie kilka słów czy spisać swoje miłe wspomnienia z pobytu. Taka księga powinna być przede wszystkim wytrzymała i ciesząca oko, gdyż znajdować się będzie najprawdopodobniej na widoku, by każdy chętny gość mógł się do niej wpisać.

Akcesoria kelnerskie i hotelarskie z naszej pracowni

W naszej introligatorni wykonujemy akcesoria kelnerskie z materiałów najwyższej jakości, dbając o nawet najdrobniejsze detale. Chcemy, by te przedmioty długo Wam służyły, a także robiły dobre wrażenie na gościach, którzy odwiedzać będą Wasze hotele czy restauracje. Notesy, płatniki kelnerskie, księgi gości, informatory hotelowe czy tabliczki „rezerwacja” i „zdezynfekowano” to naprawdę niezbędne wyposażenie każdej restauracji i każdego hotelu. Zachęcamy więc do kontaktu, a my odpowiemy na wszystkie pytania związane z realizacją zamówień tych produktów!

Kliknij enter aby wyszukać lub ESC aby wyjść.